To site sastya.gr για την καλύτερη περιήγηση σας χρησιμοποιεί cookies.

Ανακοίνωση του Μετοχικού Ταμείου Αεροπορίας (ΜΤΑ)

 

Το Μετοχικό Ταμείο Αεροπορίας ανακοινώνει ότι με την υπ. αριθμ. 3/22-1-14 ΑΔΣ/ΜΤΑ εγκρίθηκε η επαναχορήγηση δανείων σε μερισματούχους της ΠΑ, με δυνατότητα εξόφλησής των σε 60 μήνες.

Δείτε εδώ την ανακοίνωση του ΜΤΑ

Κατεβάστε την αίτηση Δανείου Μερισματούχου εδώ

Πηγή : www.haf.gr

Απόφαση του ΣτΕ περί αντισυνταγματικότητας των αναδρομικών κρατησεων στους Ενστολους

Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) έκρινε ότι οι περικοπές των αποδοχών των ενστόλων όλων των Σωμάτων (στρατιωτικών, αστυνομικών, λιμενικών, κ.λπ.), που έγιναν σε εφαρμογή του μνημονίου (2012) αντιμετωπίζουν συνταγματικά προβλήματα. 

Η απόφαση ενδεχομένως ανοίγει το δρόμο για ακύρωση των περικοπών και προσφυγές για αναδρομικά.

Σύμφωνα με το Mega, το υπουργείο Οικονομικών αποφεύγει -προς το παρόν- να σχολιάσει την απόφαση, αναμένοντας την επίσημη απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ.

Οι σύμβουλοι Επικρατείας της Ολομέλειας, σχεδόν ομόφωνα, διαπίστωσαν τα συνταγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η περικοπή των αποδοχών των ενστόλων και αναμένεται ότι θα ακυρώσει τη σχετική υπουργική απόφαση που τις προβλέπει.   

Η έκταση της αντισυνταγματικότητας των περικοπών θα καθοριστεί με την απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ  η οποία αναμένεται να δημοσιευθεί μέσα στο επόμενο τρίμηνο.

Ειδικότερα, Ομοσπονδίες και Ενώσεις από όλες τις κατηγορίες των ένστολων έχουν καταθέσει από τον Ιανουάριο του 2013 προσφυγές στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά του Μνημονίου ΙΙΙ και της αναδρομικής από 1η Αυγούστου 2012, επιστροφής των «αχρεωστήτως καταβληθέντων» ποσών-αποδοχών τους.

Στο ΣτΕ έχουν προσφύγει: 1) Η Ένωση Στρατιωτικών Περιφέρειας Αττικής καθώς και άλλων εννέα περιφερειών (Θεσσαλονίκης, Πελοποννήσου, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Κρήτης, Ηπείρου, Έβρου και Στερεάς Ελλάδος), 2) Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Αστυνομικών Υπαλλήλων, 3) Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Προσωπικού Λιμενικού Σώματος, 4) Η Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού, 5) Η Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Ναυτικού, 6) Η Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Αεροπορίας και 7) Το Συντονιστικό Συμβούλιο των Ενώσεων Αποστράτων Αξιωματικών, όπως επίσης 590 στρατιωτικοί και 10 λιμενικοί υπάλληλοι.

Οι Ενώσεις, κ.λπ. των ένστολων υποστηρίζουν την αντισυνταγματικότητα του Μνημονίου ΙΙΙ, καθώς και της επίμαχης υπουργικής απόφασης που προβλέπει την τμηματική αναδρομική από την 1η Αυγούστου 2012 επιστροφή μέρους των αποδοχών τους, αλλά και του μισθολογίου των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, της ΕΛΑΣ, του Πυροσβεστικού και Λιμενικού Σώματος που καθιέρωσε  ο Ν. 4093/2012.

Ακόμη, οι στρατιωτικοί υποστηρίζουν ότι με τις περικοπές των αποδοχών τους παραβιάζεται η συνταγματική αρχή  της αναλογικότητας, καθώς οι περικοπές που επιβλήθηκαν, υπερβαίνουν το όριο πέραν του οποίου είναι συνταγματικά ανεκτές οι περικοπές των αποδοχών. 

Οι ένστολοι επισημαίνουν ότι το Μνημόνιο ΙΙΙ ρίχνοντας το βάρος της προσπάθειας της δημοσιονομικής προσαρμογής της χώρας, μονομερώς στους στρατιωτικούς και στα Σώματα Ασφαλείας, παραβιάζει τη συνταγματική κατοχυρωμένη αρχή της ισότητας, η οποία ερμηνευομένη  υπό το πρίσμα του άρθρου 25 του Συντάγματος το οποίο αξιώνει από όλους ανεξαιρέτως του πολίτες την εκπλήρωση του χρέους της εθνικής και κοινωνικής αλληλεγγύης, επιτάσσει την ισομερή κατανομή των βαρών τόσο στους απασχολουμένους στο Δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα, αλλά και σε όσους ασκούν ελεύθερο επάγγελμα.

Ακόμη,  υποστηρίζουν  ότι η μείωση των αποδοχών τους, κ.λπ., είναι αντίθετη στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, στο δικαίωμα σε δίκαιη αμοιβή που κατοχυρώνεται από το άρθρο 4 του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Χάρτη και στο Συνταγματικό δικαίωμα της αξιοπρεπούς διαβίωσης.

Πηγές : ,www.in.gr Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Επίσκεψη στο 251 Γ.Ν.Α

 DSC02936

 

Ο Σύλλογός μας λόγω των εορτών των Χριστουγέννων θέλοντας να προσφέρει την αγάπη του και την συμπαράστασή του στους ασθενείς αποφοίτους της Σχολής μας επισκέφθηκε σήμερα 23/12/2013 στις 11:00 το 251 ΓΝΑ .

Εκ μέρους του Συλλόγου μας παρευρέθηκαν: Ο πρόεδρος Σμήναρχος ε.α. κ. Δημήτριος Φαλτάιτς ο Κοσμήτορας Σμήναρχος ε.α. κ. Δημήτριος Δήμου, το Μέλος Σμήναρχος ε.α. κ.Κωνσταντίνος Πουραίμης και ο Σμήναρχος ε.α κ. Δημήτριος Μανιώτης.

Με την άφιξή μας, μας υποδέχθηκαν στην αίθουσα Συσκέψεων όπου ειχε παράθεση καφέ ο Διοικητής του νοσοκομείου Ταξίαρχος (ΥΙ) κ. Γεώργιος Τολούμης, ο Υποδιοικητής Ταξίαρχος (ΥΙ) κ. Δημήτριος Χατζηγεωργίου και η Υποδιευθύνουσα Σμήναρχος (ΥΝ) κ. Κλεονίκη Αρβανιτίδου.

Στην συζήτηση που επακολούθησε ο Διοικητής του νοσοκομείου Ταξίαρχος (ΥΙ) κ. Γεώργιος Τολούμης μας ενημέρωσε για θέματα του 251 ΓΝΑ όπως η οικονομική κατάσταση του νοσοκομείου, οι ελλείψεις σε νοσηλευτικό και βοηθητικό προσωπικό και θέματα εξυπηρέτησης ασθενών.

Στην συνέχεια ο Σύλλογος ενημέρωσε την Διοίκηση του νοσοκομείου για θέματα τα οποία απασχολούν τα ε.ε και ε.α μέλη του και τα οποία επιγραμματικά είναι τα ακόλουθα:

Πρόγραμμα προληπτικής εξέτασης αποστράτων, Χρόνος ραντεβού, Ελλείψεις Ιατρικού- Νοσηλευτικού και βοηθητικού προσωπικού, Δημιουργία Πτέρυγας ευγηρίας .

Τα ανωτέρω αναφερθέντα συζητήθηκαν με την Διοίκηση του νοσοκομείου ένα-ένα αναλυτικά και μας εδόθησαν άμεσα απαντήσεις. Μετά την ανταλλαγή ευχών ακολούθησε επίσκεψη στους ασθενείς με συνοδό την κ. Υποδιευθύνουσα σε όλους τους ορόφους του νοσοκομείου.

Στους ασθενείς εδόθησαν εορταστικές ευχές για ταχεία ανάρρωση , εορταστικά δώρα και η εφημερίδα μας «ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΑΣ» . Τέλος ανταλλάχτηκαν ευχές για τα Χριστούγεννα και το Νέο έτος.

Συνάντηση Σ.Α.Σ με αντιπροσωπεία του ΕΛ.Ι.Σ.ΜΕ.

 

Την Τρίτη 5/11/2013 επισκέφθηκαν το Σύλλογο Αποφοίτων της ΣΤΥΑ ο πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος του ΔΣ του Ελληνικού Ινστιτούτου Στρατηγικών Μελετών (ΕΛ.Ι.Σ.ΜΕ.) κ.κ. Βασίλειος Μαρτζούκος και Αναστάσιος Μπασαράς. Παρόντες στη συνάντηση ήταν ο πρόεδρος και οι αντιπρόεδροι του ΣΑΣ κ.κ. Δημήτριος Φαλτάιτς, Δημήτριος Τρέσσος και Γεώργιος Παπαδόπουλος. Συμμετείχε επίσης ο πρόεδρος του ΕΣΜΑ Ιωάννης Κούτρας.

Έγινε σύντομη παρουσίαση τόσο του ΕΛ.Ι.Σ.ΜΕ. όσο και του ΣΑΣ. Αντηλλάγησαν απόψεις και διερευνήθηκαν οι τομείς αμοιβαίου ενδιαφέροντος και ενδεχομένης συνεργασίας, μέσω σειράς δράσεων όπως η διοργάνωση ή συνδιοργάνωση διαλέξεων και παρουσιάσεων κοινού ενδιαφέροντος, ανταλλαγή άρθρων προς δημοσίευση ή ανάρτηση στα έντυπα και τις ιστοσελίδες των δύο φορέων καθώς και διάθεση αριθμού των τριμηνιαίων περιοδικών ‘ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ’ του Ινστιτούτου στον ΣΑΣ.

Για ενημέρωση των μελών και φίλων του ΣΑΣ, το Ελληνικό Ινστιτούτο Στρατηγικών Μελετών (ΕΛ.Ι.Σ.ΜΕ), το οποίο στην Αγγλική αποδίδεται ως Hellenic Institute For Strategic Studies (HEL.I.S.S), είναι ανεξάρτητο σωματείο, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.

Ο Σκοπός του Ινστιτούτου είναι:

  • Η αδέσμευτη και αξιόπιστη άρθρωση δημοσίου λόγου, με σκοπό την συμβουλευτική συμβολή στην εκπλήρωση των εκάστοτε Εθνικών Συμφερόντων και την ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης επί:

         – θεμάτων γεωπολιτικής (γεωστρατηγική, γεωοικονομία),
         – εξωτερικών και εσωτερικών θεμάτων εθνικού ενδιαφέροντος,
         – διεθνών θεμάτων, με έμφαση σε θέματα ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος,

  • Η μελέτη και η παροχή  εκτιμήσεων και εισηγήσεων σε φορείς του Δημοσίου και Ιδιωτικού τομέα, οι οποίες προκύπτουν από την ανάλυση των ανωτέρω θεμάτων.

Για την επίτευξη του σκοπού του, το Ινστιτούτο μελετά και αναλύει τομείς και πεδία όπως:

  • Εθνική οικονομία, ενέργεια, ανάπτυξη, παραγωγή, ανταγωνιστικότητα, επενδύσεις, τεχνολογία, υγεία, τουρισμός, εμπορική ναυτιλία, οικολογία, κοινωνία, εργασία, φοροδιαφυγή κ.λ.π.
  • Άμυνα και ασφάλεια της χώρας, Ένοπλες Δυνάμεις, τουρκική απειλή, Σώματα Ασφαλείας, εσωτερική ασφάλεια, ασφάλεια κυπριακού ελληνισμού, αμυντική βιομηχανία, Ευρωπαϊκός Στρατός, ΚΕΠΠΑ, ΝΑΤΟ, μετανάστευση, τρομοκρατία, Ισλάμ, χειρισμός στρατιωτικών κρίσεων, απόδημος ελληνισμός παιδεία, πολιτισμός.
  • Εθνική Στρατηγική, εξωτερική πολιτική και διεκδικήσεις ομόρων κρατών, Ε.Ε. (ευρωπαϊκή ολοκλήρωση και προοπτική), ΝΑΤΟ, Κυπριακό, Μ. Ανατολή, Α. Μεσόγειος, Βαλκάνια, Β. Αφρική, Μ. Θάλασσα, Ασία, Μ. Δυνάμεις, Διεθνές Δίκαιο, Γεωπολιτική, παγκόσμια ενέργεια, παγκοσμιοποίηση, Διεθνείς Οργανισμοί κλ.π.

Διαβάστε περισσότερα για το ΕΛ. Ι. Σ. ΜΕ. στην ιστοσελίδα:

http://www.elisme.gr/gr/

Καταγγελία Ανάρμοστης Συμπεριφοράς Συναδέλφου Μέλους Δ.Σ. Ε.Α.Α.Α

 

           1.     Αγαπητοί Συνάδελφοι βρισκόμαστε στη δυσάρεστη Θέση να σας καταγγείλουμε την ανάρμοστη συμπεριφορά συναδέλφου μας. Για το σκοπό αυτό σας πληροφορούμε τα ακόλουθα:

                 α.   Πληροφορηθήκαμε με έκπληξη ότι ο πρόεδρος της Ε.Α.Α.Α, Αντιπτέραρχος εα Κ. Ιατρίδης, σε συζήτηση που έγινε στην Ένωση εξέφρασε την άποψη του ότι οι απόφοιτοι των   Ανωτέρων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών να μην εξελίσσονται σε Αξιωματικούς αλλά να τελειώνουν την καριέρα τους στο βαθμό του Ανθυπασπιστή. Η πληροφορία αυτή αναπαράχθηκε, διογκώθηκε και διαδόθηκε ταχύτατα σε πολλούς συναδέλφους και στα γραφεία του Σ.Α.Σ.

                 β.   Ο Πρόεδρος του Σ.Α.Σ Σμήναρχος ε.α. Δημήτριος Φαλτάιτς επισκέφθηκε την Πέμπτη (12-9-2013) το γραφείο του Προέδρου της Ε.Α.Α.Α μετά από πρόσκλησή του για να σχηματίσει προσωπική γνώμη για τις απόψεις του και να μην στηριχθεί στις πληροφορίες που διοχετεύονταν από παντού και δημιουργούσαν σύγχυση και προβληματισμούς στους προερχομένους από τις Σχολές Υπαξιωματικών.

               γ.   Στο γραφείο του Προέδρου ευρίσκοντο ο Πρόεδρος, ο Αντιπρόεδρος, ο Σμήναρχος ε.α. Α. Ανδρικόπουλος και ο Αντισμήναρχος ε.α. Κ. Ρώτας. Όταν ο Σμήναρχος ε.α. Δημήτριος Φαλτάιτς εξήγησε το λόγο της επίσκεψη του πετάχτηκε επάνω ,ως αυτόκλητος υπερασπιστής του Προέδρου, ο Αντισμήναρχος κος Ρώτας και σε έντονο ύφος του είπε:

           « Ακόμα δεν βγήκες από το αυγό σου και θέλεις να ασχοληθείς με τους εν΄ενεργεία συναδέλφους. Ασχολήσου με τους Απόστρατους». Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφερθούν τα ακόλουθα:                              

           (1). Ο Σ.Α.Σ είναι Σύλλογος Αποφοίτων (ε.ε. και ε.α) ενώ η Ε.Α.Α.Α είναι Ένωση Αποστράτων και μόνο.

           (2). Ο Ασμχος ε.α Κων/νος Ρώτας έχει διαγραφεί , με αίτησή του στη Γενική Συνέλευση του Σ.Α.Σ , από το Σύλλογό μας.

           δ.   Ο Πρόεδρος της Ε.Α.Α.Α δεν έκανε καμιά προσπάθεια να στηρίξει τον Σμήναρχο Φαλτάιτς Δ στην αναίτια αυτή προσβολή, ως όφειλε, καθόσον ήταν φιλοξενούμενος του στο γραφείο του. Όχι μόνον δεν τον στήριξε   αλλά δεν έκανε καμία προσπάθεια να βάλει τον Αντισμήναρχο Ρώτα στη θέση του.

              ε.   Ο Αντισμήναρχος ε.α. κ. Ρώτας προέρχεται από τη Σ.Τ.Υ.Α και ξέχασε ότι την θέση που έχει στο Δ. Σ. της ΕΑΑΑ την οφείλει αποκλειστικά στους συναδέλφους τους προερχομένους από τη Σ.Τ.Υ.Α (αν και έχει διαγραφεί από τον Σ.Α.Σ εδώ και πολλά χρόνια) και στις άλλες σχολές Υπαξιωματικών οι οποίοι τον επέλεξαν. Ξέχασε επίσης ότι τον επιλέξανε για τη θέση αυτή διότι πίστευαν ότι θα προστατεύει τα κεκτημένα, με κόπο- ιδρώτα και αίμα, των Σχολών Υπαξιωματικών και ότι θα προσπαθεί να βελτιώσει το επίπεδο τους ως προερχόμενος από αυτές. Αυτός όμως ενήργησε με θράσος σαν αυτόκλητος δικηγόρος του προέδρου της Ε.Α.Α.Α. ξεχνώντας τα όλα καθώς και τις υποσχέσεις που είχε δώσει στα μέλη μας.

  2.   Έπειτα από τα ανωτέρω καταγγέλλουμε δημοσία την ανάρμοστη αυτή συμπεριφορά του Αντισμηνάρχου (ε.α) Ρώτα Κ. Με τη συμπεριφορά του αυτή έδειξε ότι δεν του αρμόζει να είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ε.Α.Α.Α καθόσον δεν μπορεί να εκπροσωπεί πλέον τους εν αποστρατεία συναδέλφους προερχομένους από τις Σχολές Υπαξιωματικών από τους οποίους εκλέχθηκε. Για το λόγο αυτό τον καλούμε να παραιτηθεί πάραυτα από τη θέση αυτή

                 3.   Τέλος θα θέλαμε να σας βεβαιώσουμε ότι ο σύλλογος μας επιθυμεί μία ισχυρή Ένωση και θα είναι πάντα δίπλα της ,όπως μέχρι σήμερα έπραξε, σε όλους τους αγώνες για την διεκδίκηση και την υπεράσπιση των δικαιωμάτων όλων των συναδέλφων αλλά και ταυτόχρονα είναι υπερασπιστής και διεκδικητής των δικαιωμάτων των προερχομένων από τις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών (Α.Σ.Σ.Υ)

Αίτηση Ακυρώσεως στο Δ.Ε.Α. για την 41η Σειρά

Για συνάδελφο της 41ης Σειράς ασκήθηκε η ακόλουθη αίτηση ακύρωσης από τον δικηγόρο Γιώργο Εμμανουηλίδη (10η Σειρά) στο Διοικητικό Εφετείο Αθηνών:

ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΕΦΕΤΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

ΑΙΤΗΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ

Του ………………

ΚΑΤΑ

Του κ. Υπουργού Εθνικής Άμυνας

ΚΑΙ

  1. Της διάταξης παρ. 2 άρθρου 91 του Νόμου 3883/2010 κατά το αφορόν την 41η Σειρά ΣΤΥΑ μέρος της.
  2. Του αριθμ. Φ.400/ΑΔ 473308/Σ842/16-4-2013 εγγράφου – πράξης του Δ/του Β’ Κλάδου ΓΕΑ.
  3. Της παράλειψης κρίσεως και προαγωγής μου στον βαθμό του Υπσγού αναδρομικά από 31/10/2012 σύμφωνα με το άρθρο 5 του Νόμου 2439/1996 ισότιμα με τους διαλαμβανόμενους στο άρθρο 91 παρ.2 του Νόμου 3883/2010 συναδέλφους μου του ιδίου βαθμού και της ιδίας προέλευσης (απόφοιτοι ΣΤΥΑ).
  4. Πάσης συναφούς πράξης και παράλειψης της Διοίκησης.

----------------------------------

            Την 11/10/1989 εισήλθα ως δόκιμος 1ης στη Σχολή Τεχνικών Υπαξ-κών Αεροπορίας (ΣΤΥΑ).

            Την 13/09/1991 αποφοίτησα από την Σχολή, ονομασθείς Σμηνίας, ανήκων στην 41η σειρά ΣΤΥΑ.

            Καταληκτικός βαθμός ιεραρχικής εξέλιξης μου σύμφωνα με την διάταξη παρ.8 γ άρθρου 3 του Νόμου 2439/1996 ο βαθμός του Σμηνάρχου, όπως άλλωστε διαλαμβάνετο και στην εγκύκλιο εισαγωγής μου στην Σχολή και με μισθολογική προαγωγή και σύνταξη ήδη σύμφωνα με την παρ. 3ιβ άρθρου 37 του Νόμου 3016/2002 σε συνδυασμό με την παρ. 3(α) άρθρου 8 του Ν. 3408/2005 των 2/3 βασικού μισθού Ταξιάρχου.

            Ανταποκριθείς απόλυτα στις υπηρεσιακές απαιτήσεις, έτυχα κανονικής υπηρεσιακής εξέλιξης με προαγωγή στο βαθμό του Ανθυποσμηναγού την 31/10/2009, έχων συμπληρώσει 20 έτη υπηρεσίας, μετ’ εφαρμογή της διάταξης άρθρου 14 του Νόμου 3648/2008 (ΦΕΚ Α’ 38/2008).

            Επακολούθησαν όμως άκρως βλαπτικές, κυριολεκτικά καταστροφικές για την ιεραρχική, μισθολογική και συνταξιοδοτική εξέλιξή μου διατάξεις, αλλά και στην παροχή του μερίσματος ΕΚΟΕΜΣ και εφάπαξ βοηθήματος που προβλεπόταν να λάβω από το ΕΛΟΑ, με ειδικότερα παράνομα δυσμενή διακριτική μεταχείριση της σειράς μου 41ης και της 40ης σειράς ΣΤΥΑ, έναντι των προηγηθέντων σειρών αποφοίτων της ιδίας σχολής και ειδικότερα της 38ης και 39ης σειράς ΣΤΥΑ, φερόντων επίσης το βαθμό του ανθυποσμηναγού όπως και εμείς και συγκεκριμένα:

            - Σύμφωνα με την διάταξη παρ. 3 άρθρου 20 του Νόμου 3865/2010 «Μεταρρύθμιση Συνταξιοδοτικού Συστήματος του Δημοσίου και συναφείς διατάξεις», η οποία διακελεύει: «Για όσους θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα μέχρι 31/12/2014, ο τρόπος υπολογισμού της σύνταξης ως προς τις κατηγορίες προσωπικού των παραγράφων 1 και 2 ρυθμίζεται σύμφωνα με τις ισχύουσες μέχρι τη θέση σε ισχύ του παρόντος νόμου διατάξεις του άρθρου 42 του Κώδικα Πολιτικών και Στρατιωτικών Συντάξεων (ΠΔ 169/2007) και του άρθρου 1 του Ν.3029/2002. Για όσους θεμελιώνουν δικαίωμα σύνταξης από 1/1/2015 και μετά η σύνταξη υπολογίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις άρθρων 3 και 4 του Νόμου αυτού».

            - Επακολούθησε περαιτέρω ο Νόμος 3883/2010 «Υπηρεσιακή εξέλιξη και ιεραρχία των Στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και άλλες διατάξεις» η διάταξη παρ. γ(6) άρθρου 23, του οποίου διακελεύει: «Αντισμηνάρχους για τους αξκούς που προέρχονται από υπαξκούς αποφοίτους ΑΣΣΥ και δεν είναι πτυχιούχοι ΑΕΙ» περιορισθείσης της ιεραρχικής εξέλιξής μου και με τη διάταξη παρ. 4 άρθρου 27 η οποία διακελεύει:      «4. Ειδικά για τους Αξιωματικούς που προέρχονται από Υπαξιωματικούς αποφοίτους ΑΣΣΥ, ο χρόνος παραμονής ανά βαθμό έχει ως εξής: α. Για την προαγωγή των Ανθυπολοχαγών και αντιστοίχων απαιτείται η συμπλήρωση τεσσάρων (4) ετών στο βαθμό. β. Για την προαγωγή των Υπολοχαγών και αντιστοίχων απαιτείται η συμπλήρωση πέντε (5) ετών στο βαθμό. γ. Για την προαγωγή των Λοχαγών και αντιστοίχων απαιτείται η συμπλήρωση έξι (6) ετών στο βαθμό. δ. Για την προαγωγή των Ταγματαρχών και αντιστοίχων απαιτείται η συμπλήρωση δύο (2) ετών στο βαθμό. ε. Για την προαγωγή των Αντισυνταγματαρχών και αντιστοίχων απαιτείται η συμπλήρωση ενός (1) έτους στο βαθμό», αυξηθέντων των ετών παραμονής στους βαθμούς Ανθυποσμηναγού – Υποσμηναγού και Σμηναγού κατά ένα (1) έτος και

            - Με τη φθοροποιό περαιτέρω παράγραφο 2 άρθρου 91, η οποία διακελεύει: «2. Για τα στελέχη των ΕΔ που μέχρι την 31.12.2012 συμπληρώνουν είκοσι πέντε (25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις των άρθρων 5 έως 10, 11, πλην των παραγράφων 11 και 12 αυτού, 12 έως 14 και 16 έως 22 του ν.2439/1996 (ΦΕΚ 219/Α').Ειδικότερα για όσους εκ των ανωτέρω προέρχονται από παραγωγικές σχολές του ΠΝ, ο χρόνος των υποπαραγράφων β' και γ' της παραγράφου 8 του όρθρου 5 του ν. 2439/1996 (Α' 219) υπολογίζεται ως χρόνος υπηρεσίας μονίμου Αξιωματικού πέρα από τα δεκατρία (13) έτη από την κατάταξη τους. Ειδικά για τους Αξιωματικούς Ραδιοναυτίλων, Τεχνικής Υποστήριξης και Υπηρεσιών Υποστήριξης της ΠΑ που μέχρι την 31.12.2012 συμπληρώνουν είκοσι πέντε (25) έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις της υποπαραγράφου 8δ του άρθρου 3 του ν.2439/1996 (ΦΕΚ 219/Α')». τέθηκε ταφόπλακα στην ιεραρχική , μισθολογική και συνταξιοδοτική εξέλιξή μας και στα μερίσματα και το εφάπαξ βοήθημα, καθότι μη συμπληρούντες 25 έτη πραγματικής στρατιωτικής υπηρεσίας την 31/12/2012, αλλά την 30/11/2014 υπαγόμεθα στις διατάξεις του Ν. 3883/2010, με συνακόλουθη συνέπεια στα 35ετη υπηρεσίας μας, τόσον εγώ όσο και οι συνάδελφοί μου της 41ης σειράς, να προβλέπεται προαγωγή μας ιεραρχικά μέχρι το βαθμό του Σμηναγού αντί του προτέρου προβλεπόμενο βαθμό Σμηνάρχου, με τις αντίστοιχα συνακόλουθες δυσμενείς μισθολογικές συνταξιοδοτικές και λοιπές συνέπειες.

            Με την από 19/3/2013 ενδελεχή αίτησή μου επί της άνω άκρως δυσμενούς διακριτικής μεταχείρισης εμού και των συναδέλφων μου της 41ης σειράς ΣΤΥΑ , ζήτησα την κρίση και προαγωγή μου στο βαθμό του Υποσμηναγού αναδρομικά από 31/10/2012 που δικαιούμαι, σύμφωνα με το άρθρο 5 του Νόμου 2439/1996 ισότιμα με τους διαλαμβανόμενους στο άρθρο 91 του Νόμου 3883/2010, προαχθέντες συναδέλφους μου ανθυποσμηναγούς της 38ης και 39ης σειράς ΣΤΥΑ, καθότι έχουμε την ίδια προέλευση, τα ίδια τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, ζούμε και εργαζόμαστε κάτω από τις ίδιες συνθήκες στους ίδιους χώρους εργασίας και κατείχαμε τον ίδια βαθμό ανθυποσμηναγού, κατά την ψήφιση και εφαρμογή του Νόμου 3883/2010.

            Σημειωτέον ότι εάν είχε εναρμονιστεί η διάταξη άρθρου 91 του Ν. 3883/2010 με τη διάταξη άρθρου 20 παρ. 3 του Νόμου 3865/2010 (ασφαλιστικού) ήτοι συμπλήρωση 25 ετών υπηρεσίας μέχρι την 31/12/2014 αντί της 31/12/2012, δεν θα είχε δημιουργήσει την παράνομη διακριτική μεταχείρισή μας.

            Επί της άνω αναφοράς μου έλαβα το προσβαλλόμενο αριθμ. Φ. 400/ΑΔ 473308/Σ842/16-4-2013 έγγραφο του Δ/ντή Β’ Κλάδου ΓΕΑ με το ακόλουθο περιεχόμενο:

«α. Σύμφωνα με τα άρθρα 25, 26, 27 και 31 του (β) σχετικού, παρέχεται δυνατότητα για παραμονή στην Υπηρεσία πέραν της 35ετίας, χωρίς να καθίσταται υποχρεωτική η αποστρατεία, όπως ίσχυε με τις διατάξεις του (α) όμοιου.

β. Η Υπηρεσία, έχοντας ως γνώμονα την ομαλή βαθμολογική εξέλιξη των Αξκών αποφοίτων της ΣΤΥΑ και ΣΥΔ έχει ήδη υποβάλει προτάσεις τροποποίησης του (β) σχετικού προς το ΓΕΕΘΑ οι οποίες εκκρεμούν προς έγκριση και εισαγωγή σε μελλοντική νομοθετική ρύθμιση αυτού.

γ. Κατά τα λοιπά, ισχύουν τα αναγραφόμενα στη (γ) σχετική».

ΑΙΤΟΥΜΑΙ

Την εξαφάνιση, άλλως τροποποίηση της προσβαλλομένης διάταξης κατά το αφορόν την 41η σειρά ΣΤΥΑ μέρος της και την ακύρωση του προσβαλλόμενου εγγράφου και της παράλειψης της διοίκησης για τους παρακάτω νόμιμους και βάσιμους λόγους.

            Για παράβαση άρθρου 4 παρ. 1 του Συντάγματος.

            Με τη διάταξη άρθρου 4 παρ. 1 του Συντάγματος, που ορίζει ότι οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του Νόμου, και καθιερώνει, όχι μόνο την ισότητα των Ελλήνων απέναντι στο Νόμο, αλλά και την ισότητα του Νόμου απέναντι σ’ αυτούς, δεσμεύεται ο κοινός νομοθέτης σε τρόπο ώστε, κατά τη ρύθμιση ουσιωδώς ομοίων πραγμάτων, σχέσεων ή καταστάσεων και κατηγοριών προσώπων, να μη νομοθετεί κατά διάφορο τρόπο, εισάγοντας εξαιρέσεις και κάνοντας διακρίσεις, εκτός αν αυτό επιβάλλουν λόγοι κοινωνικοί ή δημοσίου συμφέροντος η συνδρομή των οποίων (λόγων) υπόκειται στον έλεγχο των δικαστηρίων.

            Απ’ αυτό παρέπεται ότι αν γίνει με νόμο κάποια ειδική ρύθμιση με την οποία ωφελείται ορισμένη κατηγορία προσώπων και αποκλεισθεί από την τέτοια ειδική ρύθμιση με αδικαιολόγητη δυσμενή διάκριση, άλλη κατηγορία προσώπων, για την οποία συντρέχει ο ίδιος δικαιολογητικός λόγος ευμενούς μεταχείρισης, η διάταξη που εισάγει τη δυσμενή διάκριση είναι ανίσχυρη ως αντιβαίνουσα στο άρθρο 4 παρ. 1 του Συντάγματος.

            Τα παραπάνω έχουν εφαρμογή επί της αδικαιολόγητης δυσμενούς διάκρισης σε βάρος των ανθσγών προελεύσεως ΣΤΥΑ της 40ης και 41ης σειράς ως προς την ιεραρχική, την μισθολογική και συνταξιοδοτική εξέλιξή τους, σε σχέση με τους ανθσγούς προελεύσεως ΣΤΥΑ της 38ης και 39ης σειράς, οι οποίοι ζουν και εργάζονται κάτω από τις ίδιες νομικές και πραγματικές συνθήκες με τους συναδέλφους τους της 40ης και 41ης σειράς στην οποία και εγώ ανήκω.

            Η άνω αναφερόμενη δυσμενής σε βάρος της 40ης και 41ης σειράς ΣΤΥΑ διάκριση, μη δικαιολογούμενη από λόγους γενικότερου κοινωνικού ή δημοσίου συμφέροντος, άγουσα σε ευθεία έντονη υποβάθμιση της θέσης των αξκών της 40ης και της 41ης σειράς ΣΤΥΑ σε σχέση με τους συναδέλφους τους της 38ης και 39ης σειράς ΣΤΥΑ, δημιουργούσα κραυγαλέα κατάσταση άνισης μεταχείρισης στην κατηγορία αυτή των αξκών και αποδυνάμωση του αξιόμαχου της Πολεμικής Αεροπορίας, σαφώς αντίκειται στην απορρέουσα από το άρθρο 4 παρ. 1 του Συντάγματος Αρχή της Ισότητας.

            Το δημιουργούμενο δε από την ανισότητα αυτή κενό πρέπει να πληρωθεί με την πιο κατάλληλη, αποκαταστατική της ισορροπίας που διαταράχθηκε μέθοδο και συγκεκριμένα με ισόχρονη εφαρμογή και εναρμονισμό του άρθρου 91 Νόμου 3883/2010 με το άρθρο 20 παρ. 3 του Νόμου 3865/2010 δηλ. την 31/12/2014 αντί της 31/12/2012 που προβλέπει το άρθρο 91.

            Με τον τρόπο δε αυτό αίρεται η ανισότητα που δημιουργήθηκε κατά παράβαση του άρθρου 4 παρ. 1 του Συντάγματος, η οποία θα παρέμενε με αποτέλεσμα να καθιστά χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο την επιζητούμενη δικαστική προστασία, αν το δικαστήριο περιοριζόταν σε μόνη την κήρυξη της αντισυνταγματικότητας της διάταξης που καθιερώνει τη δυσμενή διάκριση, χωρίς παραπέρα να εφαρμόσει την ειδική ευμενή ρύθμιση και σε όφελος εκείνων σε βάρος των οποίων έγινε η δυσμενής διάκριση. Η τέτοια δε εφαρμογή δεν αποτελεί ανεπίτρεπτη επέμβαση της δικαστικής εξουσίας στο έργο της νομοθετικής, διότι απορρέει τόσο από το άρθρο 4 παρ. 1 του Συντάγματος, που καθιερώνει την αρχή της ισότητας, όσο και από τη διαλαμβανόμενη στο άρθρο 120 παρ. 2 του Συντάγματος επιταγή, προς τα δικαστήρια, σεβασμού των διατάξεων του Συντάγματος, από τα οποία ανακύπτει η ανάγκη αντιμετώπισης της κατάστασης (κενού), που δημιουργείται από την κήρυξη (θεώρηση) ανίσχυρης της δυσμενούς διάκρισης, με την εφαρμογή και για εκείνους, σε βάρος των οποίων έγινε αυτή της ευμενούς ειδικής διάταξης, χωρίς την οποία εφαρμογή θα παρέμεναν στην ουσία χωρίς δικαστική προστασία εκείνοι των οποίων έγινε αντισυνταγματική δυσμενής διάκριση.

            Η άνω άλλωστε ρύθμιση για την ίση μεταχείριση της 40ης και της 41ης σειράς ΣΤΥΑ με την 38ης και 39η σειρά είναι συμβατή και με το άρθρο 2 παρ. 1 του Συντάγματος που επιτάσσει τον σεβασμό και την προστασία της αξίας του ανθρώπου, αλλά και με την αρχή του Κράτους Δικαίου που αποβλέπει το Σύνταγμα με το σύνολο των καθιερωμένων από αυτό εγγυήσεων για τον πολίτη.

            Για τους λόγους αυτούς που είναι νόμιμοι και βάσιμοι.

ΑΙΤΟΥΜΑΙ

            Να γίνει δεκτή η αίτησή μου.

            Να κηρυχθεί ανίσχυρη η διάταξη παρ.2 άρθρου 91 του Νόμου 3883/2010 κατά το αφορόν την 41η σειρά ΣΤΥΑ, άλλως να τροποποιηθεί ανάλογα για την ίση μεταχείριση της 38ης και 39ης σειράς με την 41η σειρά.

            Να ακυρωθεί το προσβαλλόμενο έγγραφο του Δντη Β’ Κλάδου ΓΕΑ και η παράλειψη της διοίκησης προαγωγής μου στον βαθμό του Υπσγού.

            Να υποχρεωθεί το Δημόσιο στη δικαστική μου δαπάνη.

            Αντίκλητο και πληρεξούσιό μου διορίζω τον δικηγόρο Αθηνών Γεώργιο Εμμανουηλίδη, κάτοικο Αθηνών (Στουρνάρη 32 – Τ.Κ. 10433 – τηλ. 2105226613),

Αθήνα, 5/9/2013

Ο Πληρεξούσιος Δικηγόρος

Διευκρίνηση

Τα ενυπόγραφα κείμενα δεν εκφράζουν κατ' ανάγκη το ΣΑΣ αλλά μόνο τον Συντάκτη.